Suze la Rousse

27 juni 2024 - Suze-la-Rousse, Frankrijk

Beste allemaal,

Vandaag een heet dagje boven de 30 graden.  We hebben lekker gekampeerd op een soort van kippenfarm midden in het bos. De kippen pikten onder de eettafel van alles en nog wat. Dus af en toe pikte er ook eentje in je been.

Gisteravond nog even met Nel naar het dorpje gewandeld. Daar zat iedereen nog heerlijk buiten te genieten van het aangename weer.

Vanmorgen om 9.00 uur vertrokken. Totaal 65 km met 700 hoogtemeters. Deze steile klim komt gelukkig aan het begin van de dag, na 20 km. Dat was heel fijn want gisteren moesten we op het heetst van de dag klimmen. Na de klim gestopt voor een kopje koffie. Heerlijk. Daarna nog wat fietskilometertjes naar de camping in Suze-la-Rousse. En nu zit ik aan de tafel mijn blog te doen.

Nog 1 officiële fietsdag  van bijna 100 km  naar Arles en dan nog  naar de Middellandse Zee en terug naar huis.

Groetjes en tot morgen.

1. Inge:
    27 juni 2024
    Hoi Els,

Wat gaat de tijd en dus de reis toch nog snel voorbij. Ik geniet van je verhalen en foto’s.
    Heel erg leuk.

Maak er nog een mooie ‘“eindsprint’” van.
    Veel plezier gewenst.
    Groeten van Inge
  2. Joke:
    28 juni 2024
    Het eindpunt alweer in zicht.
    Wees binnenkort weer welkom thuis.
    En..het was hier ook warm/heet
    XXXJ
  3. Johanna Bovenhoff:
    29 juni 2024
    hai Els,
    ik geniet van al jouw verhalen, wat een prachtige reis en wat kan je dit sfeervol vertellen!
    groeten van Johanna

Jouw reactie